Comissions alumnat

Des de la comissió d’activitats, es dinamitzen els patis perquè siguin actius. Per això, s’han creat les següents comissions d’alumnat, on la participació és totalment voluntària:

Comissió esportiva: s’organitzen i es dinamitzen activitats lúdiques i esportives amb l’alumnat (torneigs esportius, jocs i activitats diverses).

Comissió de lectura: es comparteixen lectures, llibres, autors… entre els i les alumnes i fer les seves pròpies recomanacions. També, es fomenta la lectura a tot el centre.

Comissió hort: es té cura de l’hort del centre i s’adquireixen coneixements relacionats amb l’agricultura.

Comissió artística: es fomenta la vessant artística de l’alumnat del centre (dibuix, música, ball, etc.).

Comissió de fons social: es promouen activitats dins i fora del centre, amb l’objectiu de recaptar fons econòmics per tal d’ajudar les famílies vulnerables.

Comissió de gènere:  es fan activitats per fomentar la igualtat de gènere.