Global Scholars

SELECCIONATS PER FORMAR PART DEL PROGRAMA D’INNOVACIÓ GLOBAL SCHOLARS

QUÈ ÉS?  Global Scholars és un programa internacional d’aprenentatge en línia que connecta estudiants de centres educatius situats en ciutats d’arreu del món amb l’objectiu de preparar-los per esdevenir ciutadans globals. La iniciativa, adreçada a estudiants d’entre 10 i 13 anys, facilita la interacció i el debat a través de fòrums en línia, permet que els joves comparteixin idees i experiències, i promou el desenvolupament de projectes multimèdia a l’entorn de temes d’interès general. Per al professorat dels centres que hi participen, Global Scholars és també una oportunitat per entrar en contacte amb una xarxa internacional de docents, que els permet actualitzar coneixements i créixer professionalment.

QUI EL GESTIONA? Global Scholars és un projecte que impulsa Global Cities Inc., un programa de Bloomberg Philanthropies, organització sense ànim de lucre amb seu a Nova York. Global Cities té una basta experiència en fer servir la tecnologia per forjar connexions entre alumnes i docents que promouen l’aprenentatge. Global Scholars, n’és el seu projecte insígnia. L’objectiu d’aquest projecte transnacional i interactiu és que els alumnes desenvolupin les competències necessàries, a través del diàleg i la col·laboració, per tal de convertir-se en ciutadans globals i poder interactuar amb èxit en el món globalitzat actual.

QUÈ FEM?

A Introduction to Global Scholars, els alumnes van preparar un vídeo mostrant l’institut, els seus pobles i entorn. https://www.youtube.com/watch?v=FC3Bydds5CA

A Water Every Day, els alumnes van preparar una presentació digital mostrant els diferents punts d’aigua de l’institut i les possibles propostes de millora “Our School Water Guide”.

A Water in Our Cities, els alumnes van investigar els possibles problemes de contaminació que ens podem trobar a la nostra zona i van proposar mètodes per a posar-hi solució. Van crear un diari digital amb la informació obtinguda per grups.

A Community Action Project, els alumnes van decidir quina acció realitzaven per a millor una zona aquàtica. Van decidir netejar diferents àrees com Les Set Fonts i el Pantà de Sau.

Us deixem unes petites mostres del contingut:

PRESENTACIÓ

OUR SCHOOL WATER GUIDE