Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres

L’Institut Les Margues de Calldetenes  ha estat seleccionat per formar part d’aquest programa que té una durada de 3 anys (2019-2022)  (RESOLUCIÓ EDU/2367/2019, de 10 de setembre).

Què significa formar part d’aquest Programa Experimental?

Es tracta d’un nou programa creat pel Departament d’Educació que té com a objectiu millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i postobligatoris.

A través d’aquest programa, els alumnes interessats poden certificar els nivells B1 i B2 de les diferents llengües estrangeres que en el nostre cas és, de moment, l’anglès.

A més a més, aquest programa facilita la creació d’una xarxa de col·laboració entre els centres d’un mateix territori i les seves EOI de referència (en el nostre cas, l’EOI d’Osona).