VISITA A L’ESCOLA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT, DE TERRASSA

El passat dijous 7 de juny, un grup de membres del claustre de l’Institut Escola, vam visitar l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa.

Núria Marín, la directora, ens va rebre juntament amb un grup de Càritas Girona i ens va mostrar el funcionament de les diferents activitats, tant les adreçades als i les alumnes com a dones, algunes mares d’alumnes del centre, altres, no.

Pel que fa als alumnes, vam assistir a classes de grups interactius amb grups de p4 i 5è, i vam poder conversar amb alumnes de 4t just després de fer la tertúlia literària.

A més, vam poder veure el funcionament de l’aula d’alfabetització i de costura per a dones.

La tasca que es porta a terme a aquesta escola va més enllà de l’estrictament acadèmica, es fa un treball comunitari molt potent.

Aquest any han rebut un premi valorat en 15.000 euros, del Cercle d’Economia gràcies al projecte relacionat amb la norma de centre, sobre les bones pràctiques en relació a la prevenció i resolució de conflictes i de violència de gènere.

A més a més a més, aquesta setmana passada, Núria Marín, ha rebut un  reconeixement de la comunitat musulmana.