Aquest any ens hem lluït !!!
La Cristina ens ha ensenyat a fer unes galetes ben bones. Un cop juntes, hem format una carbassa de halloween que hem omplert amb més caramelets !!
Han quedat boníssimes…..Ummmm
Aquest any ens hem lluït !!!
La Cristina ens ha ensenyat a fer unes galetes ben bones. Un cop juntes, hem format una carbassa de halloween que hem omplert amb més caramelets !!
Han quedat boníssimes…..Ummmm
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress