Decorem el barri per Nadal

Cada any tots els nens i nenes de l’escola sortim a decorar els arbres de Nadal que hi ha al barri.

És una experiència molt bona, ja que tots els botiguers del barri estant molt agraïts que els ajudem a decorar els seus arbres amb material fet per nosaltres…

En acabar fem una xocolatada que ens preparen les dones sàvies  .   Què bona està la xocolata !

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut