Aprenem a tocar el Xilòfon! Feu un comentari / Per Maria Mateos / 14/04/2016 / Quart Ens agrada molt la música, per això aprenem molt ràpid!! Els alumnes de 4t. estem aprenent una nova nota , la nota FA. Per això hem utilitzat els xilòfons…, ara ja sabem tocar una cançó.