Fem la Mona!

El passat divendres 18 de març els i les alumnes de 2n vam gaudir de l’últim dia del trimestre i de l’inici de la primavera, festejant el dia de la Mona de Pasqua.

Tots s’ho van passar molt bé elaborant la seva Mona i menjant la xocolata que podien i, a la tarda, van emportar-se la seva creació a casa per compartir-la amb les seves famílies.

Foto mona pasqua 1Foto mona pasqua 2mona_pasqua_1

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut