BON NADAL!

Queden molt poquets dies perquè arribi Nadal i a l’escola ja estem fent moltes activitats. Avui ens ha arribat una carta del Fumera i ens ha dit que ens està vigilant i si ens portem molt bé ens portarà un regal. Estem molt emocionats i ens encanta el Nadal.

Bon Nadal families!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut