4RT VOS DESITJA BON NADAL

Els alumnes de quart estan molt agraïts per la bona acollida que ha tingut el començament de la cantina i volen desitjar a tots molt bones festes. Ens veïem després de Nadal.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut