4RT VOS DESITJA BON NADAL Feu un comentari / Per admin / 19/12/2018 / ESO 4 Portada / cantina Els alumnes de quart estan molt agraïts per la bona acollida que ha tingut el començament de la cantina i volen desitjar a tots molt bones festes. Ens veïem després de Nadal.