Anem al mercat!!!

El dilluns passat els nens i les nenes de I-5 i 1r van poder aprendre i gaudir a través l’activitat “Anem al mercat” amb la Marina, l’educadora que va venir a l’escola del Programa Compartim un futur de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).

Durant aquesta estona van aprendre la diferència entre el supermercat i el mercat, van jugar comprant el menú d’un dia per a ells/es i després el van ensenyar als seus companys/es i van valorar si el què havien comprat saludable o no. També van aprendre molts noms de fruites i verdures i… s’ho van passar molt i molt bé!!!

Aquí us compartim un recull d’imatges d’aquesta estona!

                 

 

 

 

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut