Visita d’El Santo

L’alumnat de 1r d’ESO hem rebut la visita de David Navarro, El Santo (cantant, productor i MC del grup de rap Falsalarma). Ens ha explicat com ha arribat a ser un dels rapers més important del país i com s’ho va fer des de ben jovenet per arribar on és ara. També ens ha donat unes lliçons explicant les tècniques que utilitza a l’hora d’escriure les lletres de les seves cançons.

Durant la seva estada al centre es va animar a cantar un tros d’una de les seves cançons acompanyat de l’alumne Basilio que li va fer l’acompanyament amb beatbox.

Un altre dels seus regals va ser demanar al seu amic Juan Manuel Montilla (El Langui) que ens dediqués una salutació.

Hem estat molt contents amb la seva visita i esperem poder-lo tornar a veure l’any vinent.

DSC_1570.redimensionada

DSC_1577.redimensionada