Una castanyada de por!!!

Un any més, amb l’arribada de la tardor, celebrem la castanyada a l’escola. Aquest any les tradicionals castanyes han estat acompanyades amb galetes i disfresses que espantaven als més valents.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut