Sortida a La Capsa amb 3r d’ESO

El passat 7 de maig, el grup de 3r d’ESO vam anar a La Capsa. L’objectiu de la sortida era poder aprendre un instrument i formar part, per un dia, d’un combo de música. Ens ho vam passar molt bé, cadascú va poder tocar l’instrument escollit i vam interpretar la cançó de Daft Punk – Get Lucky.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut