AULES AMB BON TRACTE

Avui, dia 7 de maig, els alumnes de primer de primària hem realitzat el taller d´Aules amb Bon Tracte, amb la participació de les Dones Sàvies d.el barri de Sant Cosme, que ens han pogut explicar les seves experiències i anècdotes

Ha estat una experiència molt enriquidora, i hem acabat fent un petit esmorzar amb elles per agraïr-lis las seva visita.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut