Fem el bon dia!

Els nens i nenes de P3 cada matí comencen el dia a l’escola fent el “Bon dia”. És un moment molt important, ja que un d’ells és el maquinista i s’encarrega de mirar qui ha vingut i no ha vingut a l’escola. A més a més, també serveix per establir una mica de conversa entre ells, perquè el maquinista saluda al nen/a, li pregunta si vol pujar al tren, i a quin color. L’altre, ha d’anar responent. I, després també es treballa, com se sent cadascú (content, trist, enfadat…).

Un cop fet, compten quants companys/es han vingut a l’escola i quants s’han quedat a casa. Els agrada molt, i sobretot, estan molt contents quan els toca ser el maquinista!