Compartim les joguines els Reis

Ahir a la tarda els nens i nenes de la classe dels MICOS van portar joguines que els van regalar els Reis Mags, i tots junts i compartint-les van jugar al racó de l’aula.

Va ser una estona mooolt divertida!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut