Visita al Palau de la Música “Flamenkat”

El passat dimecres 18 de gener, alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar al Palau de la Música Catalana a gaudir de l’espectacle Flamenkat on vam poder escoltar la pluralitat de sonoritats que caracteritza el flamenc amb palos tradicionals: soleà, martinete, alegrías, guajiras, tangos, bulerías; i temes emblemàtics de la història  del flamenc com La leyenda del tiempo o Entre dos aguas.  A tots i totes ens va encantar l’espectacle amb músics, cantaores i una bailaora.

A més, poder descobrir el Palau de la Música també va ser impressionant!!
Després, també, vam passejar pel barri del Born de Barcelona, trobant espais com el Mercat de Santa Caterina, Santa Maria del Mar, el Mercat del Born… per acabar al Parc de la Ciutadella… Un dia genial, ple de descobertes!!!