⛑️Taller de primers auxilis a 3r i 4t d’ESO

Aquesta setmana, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha participat en un taller de primers auxilis impartit per la Creu Roja. Durant la sessió han après diferents tècniques per saber com actuar davant d’una emergència i identificar quan és necessari socórrer algú.

Han conegut el protocol d’actuació i s’han mostrat molt interessats i interessades en entendre com reaccionar de manera segura i eficaç en situacions reals. Una formació essencial que els ajuda a estar més preparats i conscients.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut