Aquests dies, l’alumnat ha rebut la visita de l’Ana i del Ricky Rockero. Durant la sessió, l’Ana ha explicat la història del Ricky i, entre tots dos, han mostrat a l’alumnat com tenir cura de les mascotes de manera responsable.
Ha estat una activitat molt divertida i participativa, que ha ajudat els nois i noies a entendre millor les necessitats dels animals i la importància de tractar-los amb respecte.
Mireu les fotos!




