Sortida de cohesió segon ESO

El passat divendres 22 de Març, els alumnes de segon de la ESO van anar al JumpYard a Cornella de Llobregat per gaudir d’un dia amb els companys/es i donar per finalitzat el segon trimestre.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut