Sortida al Cosmocaixa

Els alumnes de 4t, 5è i 6è de primària de l’Institut Escola del Prat vam anar divendres passat al Cosmocaixa! A més de veure i experimentar l’exposició permanent, el bosc inundat i l’exposició dels dinosaures, vam anar a fer un taller de matemàtiques ple de reptes!! Va ser un dia ple d’emocions i de descobertes.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut