Sortida al zoològic de Barcelona

El passat divendres 12 de maig l’alumnat de 4t d’ESO va assistir a un taller al zoològic de Barcelona sobre l’evolució de les espècies. Aquesta activitat va permetre a la classe consolidar els coneixements adquirits entorn de la figura de Darwin i la seva teoria, fent observació directa dels animals i les característiques que la sustenten. Va ser una experiència molt enriquidora i divertida.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut