Sortida a l’Artesà

El passat divendres 12 de maig els alumnes de 5è i 6è vam anar a l’Artesà a veure Clown. Dejàvu. Ens va agradar molt a tots i van tenir un matí relaxat després d’acabar les competències bàsiques de 6è!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut