Sortida al parc de bombers

El passat dimecres 3 d’Abril els alumnes de 4t de primària de l’Institut Escola del Prat hem descobert com treballen els Bombers. Hem pujat al camió amb la sirena, hem descobert tot el material q hi porten a dins i hem après què hem de fer en cas d’incendi a casa. Ha estat molt interessant! Fins i tot, algú de nosaltres ha descobert que li agradaria ser bomber, de gran!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut