Mural de primavera

A la classe dels peixos de l’Institut Escola del Prat, hem fet un mural de la primavera amb rodets, esponges i pintura!! Ens ho hem passat tan bé que fins i tot hem acabat pintant amb les mans!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut