Plàstica amb pintura florescent

Les sessions de plàstica a 3r són molt divertides, gaudim molt, treballem diferents tècniques i aprenem moltes coses.

Hem treballat el dibuix i la creativitat amb la llum negra i la pintura florescent.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut