LA CARAVANA DE LA SALUT

Dimarts 16 de maig l’alumnat de 1r, 2n, i 3r de primària va visitar la Caravana de la Salut, una iniciativa de Carrefour, Ferran Adrià (prestigiós cuiner) i la Disney, per fomentar hàbits d’alimentació saludable, i ensenyar als nens i nenes que menjar de manera saludable i cuinar pot ser divertit. En el taller vam fer iougut amb cereals i fruita. Estava molt bo!! Mireu les fotos.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut