FESTA MAJOR !!!

Divendres passat els nens i les nenes d’educació infantil i primer, van donar la benvinguda a la Festa Major!! Al pati van fer diferents tallers: pintar titelles dels gegants, maquillatge i disfresses i Castells. I sabeu qui els va acompanyar? Els nostres gegants de l’escola. Va ser molt divertit ja que per acabar tots junts van fer una dansa. Mireu!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut