Ahir l’AMPA de l’escola va celebrar una festa de fi de curs per l’alumnat de l’Institut Escola i una de les activitats era conduir cars… Mireu els nens i les nenes de P5 que bé ho fan i com van gaudir!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress