FEM PA DE PESSIC!!

El divendres passat els nens i les nenes de la classe dels Unicorns, van fer un pa de pessic. Primer preparen els ingredients, els barregen i… al forn!! Va quedar boníssim i a la tarda el vam menjar a classe amb xocolata… UMmm!!

.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut