FEM PA DE PESSIC!! Feu un comentari / Per Tonyi Calero / 24/11/2019 / General Portada Primària Primer El divendres passat els nens i les nenes de la classe dels Unicorns, van fer un pa de pessic. Primer preparen els ingredients, els barregen i… al forn!! Va quedar boníssim i a la tarda el vam menjar a classe amb xocolata… UMmm!! . 2 3 4 4 5 6 7