Fem neu!!! Feu un comentari / Per Irene Vilaplana / 17/01/2023 / General I3 I4 Infantil Portada Ha arribat l’hivern i com encara som petits per anar a la neu…hem fet que la neu vingui a la nostra classe!! Mireu que fàcil i que bé ens ho hem passat!!!