3r d’ESO comença el Connecta Jove

Just abans de Nadal l’alumnat de 3r de l’ESO va començar el Servei Comunitari, amb el programa Connecta Jove. Es tracta un projecte d’Aprenentatge i Servei intergeneracional que promou la participació dels i les joves a la seva comunitat mitjançant accions formatives, orientades a la millora de les competències digitals de la ciutadania.

En el nostre cas, la classe de 3r d’ESO haurà d’ajudar a persones de la tercera edat a aprendre a utilitzar els seus telèfons mòbils, tot ajudant-los a superar la bretxa digital, alhora que el nostre alumnat rep l’experiència i la saviesa dels més grans.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut