De què fa gust la lluna???

Durant aquest curs els infants de P3, P4, P5 i 1r. han incorporat el teatre com una dinàmica més. La Laura ens ha ajudat a treballar aspectes d’expressió oral i corporal. I com que als nens i les nenes els agradava molt el conte De què fa gust la lluna?? vam decidir transformar-lo en una obra de teatre. Durant tot el procés s’ho han passat molt bé i han après molt.

Desitgem que us agradi!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut