CAMPIONAT DE TENIS TAULA

Durant la darrera setmana d’aquest primer trimestre hem fet un torneig de tenis taula.

Ha participat tot l’alumnat i tot el professorat del centre. Durant tota la setmana, a l’hora del pati, tant alumnat com professorat dels diferents cursos han estat competint, cadascú a la seva franja horària. El darrer dia d’escola han competit els millors jugadors de cada curs amb els millors professors.

Ha estat una competició molt divertida, amb molta esportivitat i molt bon rollo, ho repetirem segur.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut