Bon viatge cap a segon!!!!

S’acaba el curs i us volem deixar un petit record de moments i activitats viscudes durant tot el curs de primer!!! Són molts i molt bonics però segur que a segon us esperen també molts moments i activitats superdivertides.

Ha estat un plaer ser les vostres mestres i compartir tots aquests moments amb vosaltres.

Mònica i Toñi.

Gaudiu del video!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut