Benvingudes i benvinguts Panteres!!!!

Ha començat un nou curs ple d’esperances i amb moltes ganes de fer i aprendre moltes coses. Tots ens hem fet més grans i hem pujat de curs. Mireu aquestes nenes i nens que veureu a les fotos ja estan a P5 i sabeu què? han triat nom de classe i P5…

SOM LA CLASSE DE LES PANTERES!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut