Camarlencs reials

El passat dimarts 18 de desembre ens van visitar dos patges reials, ajudants dels Reis Mags!!!

Ens van explicar un conte molt bonic de la nit de Reis, i ens van demanar que havíem de recomanar el conte que més ens agradés. I així ho vam fer… cadascuna de les papallones de primer va escriure el títol del seu conte preferit: Les set cabretes i el llop, Blancaneus…

Però sabeu què? Que gràcies a les recomanacions que vam fer ens hem convertit en camarlencs reials; i el dia de la cavalcada dels Reis, hem de penjar el nostre abric la nostra xapa de camarlencs reials i hem de portar a la mà el globus de Camarlencs. Aixó quan els Reis Mags ho vegin sabran que llegim i hem recomanat contes per altres nens i nenes.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut