Presentació de la nova APP de la Cantina

Aquest curs, l’alumnat de 4t d’ESO, hem dissenyat una aplicació mòbil (Android) sobre la cantina del centre. En aquesta app es poden veure els preus dels productes, l’horari i es pot fer una comanda online.

Un grup d’alumnes ha fet la presentació pública amb el director, la cap d’estudis i els professors de 4t d’ESO.

 

Pots descarregar-te l’app amb el següent QR:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut