Presentació de la nova APP de la Cantina
Aquest curs, l’alumnat de 4t d’ESO, hem dissenyat una aplicació mòbil (Android) sobre la cantina del centre
Presentació de la nova APP de la Cantina Llegeix més »
Aquest curs, l’alumnat de 4t d’ESO, hem dissenyat una aplicació mòbil (Android) sobre la cantina del centre
Presentació de la nova APP de la Cantina Llegeix més »