Castanyada ben dolça!!

Aquest any ens hem lluït !!!

La Cristina ens ha ensenyat a fer unes galetes ben bones. Un cop juntes, hem format una carbassa de halloween que hem omplert amb més caramelets !!

Han quedat boníssimes…..Ummmm

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut