Comencem les classes de guitarra.

L’alumnat de 3r curs de l’ESO ha començat amb les classes de guitarra dins de l’assignatura de música. Durant dues hores a la setmana aprendrem cançons senzilles, amb la intenció de poder-les tocar al festival de Nadal.

dsc_2041

dsc_2040

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut