Comencem les classes de guitarra.

L’alumnat de 3r curs de l’ESO ha començat amb les classes de guitarra dins de l’assignatura de música. Durant dues hores a la setmana aprendrem cançons senzilles, amb la intenció de poder-les tocar al festival de Nadal.

Comencem les classes de guitarra. Llegeix més »