Ho hem aconseguit!!!

Els nens i les nenes de segon de primària de l’Institut Escola del Prat han aconseguit acabar el seu recorregut i, per aquest motiu, han sortit a esmorzar i jugar al parc.

Aquest recorregut l’han aconseguit amb molt d’esforç i posant-hi moltes ganes en seguir les normes de l’escola, treballant molt i ajudant-se els uns als altres.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut