Ja estem a segon!

Els nens i les nenes de segon de primària de l’Institut Escola del Prat han començat un nou curs ple de canvis i reptes. S’han fet  grans i han deixat l’edifici dels més petits. Han estat uns dies intensos de molts canvis i novetats, però estan encantats i amb moltes ganes d’aprendre i treballar!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut