Educació viària

A 1r. hem fet la primera sessió d’educació viària amb el Toni, un policia local molt simpàtic que ens ha recordat com hem de caminar i creuar els carrers. Hem practicat a classe amb un joc molt divertit!!! I encara hem d’aprendre més perquè vindrà un altre dia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut