25 de Novembre dia internacional de la violència de gènere

Les alumnes d’ESO van participar de l’activitat que es fa al Prat i al barri : “Clic per les dones” en la que es fa una foto conjunta per fer visible el nostre rebuig cap a la violència masclista. A més les nostres alumnes van tenir el privilegi de que a la foto els va tocar al costat de l’alcalde de la ciutat, Lluís Mijoler.

Des de l’Institut Escola del Prat hem realitzat diverses activitats per aquest dia.

S’ha realitzat un mural amb missatges de tot l’alumnat del centre dins d’unes papallones.

Els més petits han jugat amb diverses joguines i després de molt pensar vam adonar que nens i nenes poden jugar amb les mateixes joguines.

Els més grans han visionat un vídeo sobre una parella on la dona pateix violència psicològica, posteriorment s’ha realitzat un debat amb preguntes i dubtes que va resultar d’allò més interessant.