Aprenem a tocar el Xilòfon!

Ens agrada molt la música, per això aprenem molt ràpid!! Els alumnes de 4t. estem aprenent una nova nota , la nota FA. Per això hem utilitzat els xilòfons…, ara ja sabem tocar una cançó.

 

DSC_1079 DSC_1077 DSC_1080

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut