FESTA DE BENVINGUDA

El passat dilluns 25 de setembre vam donar la benvinguda als infants i mestres que han vingut nous a l’escola i en formaran part aquest curs escolar.

De bon matí les Matildes es van trobar amb els Patufets i els infants nous d’altres classes i van fer una passejada per l’escola.

Primerament van anar cap al passadís del menjador on hi ha una paret plena de totes les fotografies dels nens i nenes que han passat per la nostra escola, i les Matildes van ajudar a penjar les fotografies dels Patufets i els altres infants nous, perquè quedin sempre penjades com a record del seu pas per l’escola.

Després van anar a l’arbre de la vida, que està situat en l’entrada del centre i van penjar les fulles que representen les famílies del nous infants que quedaran sempre penjades com a record i formaran sempre part de la nostra escola.

Un cop finalitzada la visita tots els nens i nenes de l’escola vam anar a la pista i els infants i mestres nous van seure en una rotllana i la resta de l’escola els vam embolcallar fent una altra rotllana al seu voltant. Tots plegats vam cantar la cançó “el món seria” com a regal pels nouvinguts. Seguidament els infants nous del centre, que van voler, van poder dir unes paraules i els mestres nous ens van regalar un peit discurs.

Finalment vam esmorzar plegats a la pista coca amb xocolata gentilesa de l’escola.

A  dos quarts de cinc de la tarda vam obrir les portes de l’escola i totes les famílies que ho van desitjar vam poder passejar i visitar totes les aules i instal.lacions.