ELS FINALS TAMBÉ ARRIBEN!

Avui ha estat un dia molt emocionant per les Matildes, les famílies i els mestres.

Hem fet l’acte de promoció que portàvem mesos esperant. Des del moment de l’entrada a la pista, el discurs conjunt, la dansa tribal, els discursos personals, les paraules i la cançó dels mestres, els agraïments a les àvies generoses, veure les mans de colors de tota l’escola acomiadant-nos, el nostre últim pas pel passadís vermell, el vídeo ple de records… ha estat impossible retenir les llàgrimes i l’emoció!

Després de fer-nos fotografies amb les famílies, sota el preciós photocall que han preparat pares i mares,  ens hem perseguit per immortalitzar totes les nostres signatures i per últim hem fet el darrer gest simbòlic, donant per inaugurat el nostre jardí vertical. Entre tots i totes hem emparrat els gessamins per la paret i hem fixat el rètol que en deixa constància: “Inici d’una segona pell verda de l’escola” projecte d’aula “Aires de bosc”, Matildes 23-24.

No hem volgut acabar el matí sense compartir els últims jocs amb tots els nens, nenes, i mestres de l’escola, pintant-nos la cara, fent bombolles de sabó, decorant les vidrieres de les entrades, jugant al paracaigudes…

I ara sí. Punt i final del què són i han estat les primeres Matildes 2023-24.

Els mestres sempre us portarem al cor!

Bon estiu i mil encerts en l’etapa que iniciareu!